În condițiile în care până și străzile și trotuarele din centrul Târgu Jiului arată ca după bombardamente, primarul Florin Cârciumaru a scos la licitație, pe SEAP, achiziționarea a 12 tone de vopsea pentru marcaje rutiere și a 3 tone de diluant, adică exact ce ne lipsea, în concepția întâiului „gospodar” al orașului.
Nu este prima oară când nu nevoile orașului ghidează politica de achiziții publice a Primăriei Tg Jiu, și așa înglodată în datorii. Achiziționarea a 12 tone de vopsea și a 3 tone de diluant, din banii publici ai unui oraș plin de gropi și cu trotuare greu circulabile, se face doar pentru satisfacerea intereselor financiare ale SRL-ului cântăreței preferate a primarului, care a câștigat licitația dinainte să fi început.
Autoarea de ode scrise și vorbite a primit, în 2008, aproape 7 miliarde lei vechi de la președintele Consiliului Județean Gorj, Ion Călinoiu, pentru vopseaua livrată Întreprinderii de Drumuri și Poduri. Iată, deci, că există o competiție acerbă, între Cârciumaru și Călinoiu, și la acest capitol: care bagă mai mulți bani publici în contul privighetorii nepereche.
Desigur, pentru a satisface căpușele de pe bugetul Primăriei Târgu Jiu, Cârciumaru, la o adică, ar putea cumpăra și câteva sute de tone de gheață, în plină iarnă.