Primăvara aceasta se arată cu o jordie vişinie pe care atârnă flori cuminţi. Iar oraşul tot, dacă-l asculţi, şopteşte de ŞCOALA DE TEATRU ŞI COMUNICARE deschisă firesc, în strada Siretului, nr1/b (în spatele Pizzeriei „Dolce Vita”, lângă Piaţa Centrală din Târgu-Jiu).
Într-un relief al noutăţilor, municipiul de reşedinţă al Gorjului câştigă din nou pe un s(p)aţiu comun marilor centre urbane, şuieră mioritic şi, în acelaşi timp, prinde drept de modernitate.
Iar ca să nu uite Măria-Sa, cititorul, îl informăm, cu gând bun, de CURSURILE CUPRINZÂND ARTA ACTORULUI pentru copii, tineri şi adulţi, CURSURILE DE COMUNICARE, CURSURILE DE DANS, DANSUL MIRILOR.
Dar de toate vor avea de grijă actorii MARIANA GHIŢULESCU, SIMONA URS, EUGEN TITU şi, de asemenea, GIORGI DUMITRAŞCU, colaborator – ca fotograf şi corealizator de clipuri publicitare – al renumitului Mimmo Di Maggio, hair&makeup, fotograf artist, specialist în machiaj şi efecte speciale, colaborator pentru televiziune, cinema, teatru şi video-clipuri ş.a.
Dacă v-am spus, scurt şi ceremonios, cu surâsul de mireasmă, de toate cele vă informăm: cursurile se adresează persoanelor de toate vârstele, de toate ocupaţiile, elevi, studenţi, angajaţi, gospodine, politicieni, celor ce vor să se cunoască, să se dezvolte, să dobândească trucuri şi mecanisme, care vor ajuta în înfruntarea situaţiilor de viaţă; care vor să urce pe o scenă, în ropotul aplauzelor să râdă cu poftă, să plângă cu emoţie, să transmită un mesaj prin mijloace artistice, să se înţeleagă mai bine, să devină mai liberi, să comunice, să relaţioneze eficient, să devină mai buni.
Totodată, mai aflăm: în fiecare se află un îndrazneţ, un simpatic, un leneş, un înţelept, un nervos, un filantrop, un gură-spartă, un sensibil, un avar, un romantic, un speriat, un bun prieten, un prinţ, un cerşetor, un orator, un neîndemânatic, un povestitor, un ciudat, un visător. Cursurile de actorie sunt o alternativă la sistemul de învăţământ implementat în România. Nu se toarnă informaţii cu lopata, ci se stimulează inteligenţa emoţională. Cursurile îndeplinesc şi roluri terapeutice, având strânsă legătură cu dramaterapia. În fiecare om există un potenţial creativ, ce nu este utilizat, nu este activat. Cursurile de actorie favorizează descoperirea şi activarea acestui potenţial.
Prin exerciţii şi jocuri specifice se stimulează: dezvoltarea aptitudinilor din viaţa de zi cu zi, exersarea atenţiei, concentrării, imaginaţiei, creativităţii, spontaneităţii, umorului; înlăturarea timidităţii prin dezinhibare; creşterea inteligenţei emoţionale; controlul emoţiilor; încredere în sine; exprimarea sinceră şi eficientă; memoria; energia; corectarea problemelor de dic… de dic.. de dicţie şi vorbire în public (elemente de arta discursului); expresivitatea corporală; respiraţia, vorbirea, emisia vocală; viteza de reacţie; colaborarea în echipă; abordarea de texte; abordarea personajului.
CASTING! Şcoala de Teatru şi Comunicare colaborează cu o agenţie de casting din Bucureşti, care caută persoane (copii, adolescenţi, tineri, adulţi, bătrâni), modele (cu/fară experienţă şi pregatire în domeniu) pentru figuraţie în filme de scurt sau lung metraj, videoclipuri, spoturi publicitare, şedinţe foto, hostess, sampling, campanii promoţionale, târguri şi expoziţii, emisiuni TV, seriale TV.
HOSTESS! Primirea şi aşezarea invitaţilor, oferirea de informaţii, reprezentarea de către persoane entuziaste, zâmbitoare şi cu prezenţă de spirit a imaginii produsului sau firmei dumneavoastră şi, totodată, capacitatea de a oferi informaţii cu privire la acestea în cadrul unor evenimentelor corporate (conferinţe, brand advertising, lansare şi relansare brand, cocktail-uri, târguri şi expoziţii s.a.) dar şi evenimente personale – nunţi, botezuri, aniversări.
SAMPLING! Se realizează prin promovarea produselor prin intermediul promotorilor în supermarket-uri (degustări, informare la raft, oferirea de premii), promovarea serviciilor/produselor prin intermediul campaniilor „door-to-door”, împărţire de pliante şi fluturaşi publicitari în cadrul centrelor comerciale, târgurilor, expoziţiilor, în stradă sau locaţii.
PROMOŢII! Magazine, supermarket-uri, târguri, expoziţii stradale.
FIGURAŢIE! Participarea în realizarea de emisiuni TV, show-uri, videoclip-uri, filme, reclame, printuri publicitare; o multitudine de tipologii real-people, actori, modele, copii, atleţi, persoane cu aptitudini muzicale sau sportive, persoane aparte.
ACTORI! Profesionişti sau în formare – figuraţie specială şi roluri principale.
ALTE INFORMAŢII: la telefoanele 0769612124; 0737154755 sau pe site – www.scoaladeteatrusicomunicare.ro.