Unul dintre scamiștii din presa locală ai primarului Romanescu urmează să fie angajat la societatea de stat EDILITARA pe un POST INUTIL de ”DESIGNER GRAFICĂ”, fără nicio legătură cu obiectul de activitate al firmei.
De fapt, primarul Romanescu controlează mai multe organe de presă din Târgu Jiu, și continuă să angajeze în sistemul bugetar o parte dintre jurnaliștii care activează la astfel de ziare, radiouri și televiziuni. În acest fel, Romanescu își finanțează din bani publici odele care-i sunt închinate zilnic, de organe de presă care au legături din ce în ce mai vagi cu realitatea.
Pe postul de ”DESIGNER GRAFICĂ”, nou-înființat la EDILITARA, , Romanescu urmează să angajeze, prin concurs ”legal” și ”corect”, un grafician care activează în prezent la ”IMPACT ÎN GORJ”, ziarul președintelui PSD Gorj, Mihai Weber. O simplă căutare, după numele lui Romanescu, pe site-ul ziarului lui Weber, vă dezvăluie adevărata dimensiune a blatului mizerabil dintre parlamentarii Mihai Weber și Cristi Rujan, pe de o parte, si Marcel Romanescu, pe de altă parte. Nu doar politicienii din subordinea lui Weber nu au nicio critică la adresa primarului, ci și jurnaliștii: au numai osanale în program. Iar acum se trece la nivelul următor: Romanescu acoperă o parte dintre costuri angajand la EDILITARA, pe UN POST INUTIL, un grafician de la ”Impact în Gorj”, care prestează și la mai multe ziare ale lui Romanescu.
În mod normal, la EDILITARA sunt de făcut maxim 3-4 afișe pe an, și ar fi de sute de ori mai ieftin să le plătească unui prestator extern. Rămâne să cerem documentele care au stat la baza înființării postului respectiv, ca să ne minunăm de argumentația ineptă a conducerii ”EDILITAREI”.
Dacă Adrian Dăianu, directorul general de la EDILITARA, ar angaja un specialist în întreținerea Parcului Monument Brâncuși, care a ajuns o ruină, fiindcă e cebăluit în fiecare an de niște amatori în toaletări și nu a mai fost întinerit de zeci de ani, am fi salutat un astfel de demers.
La fel, dacă Adrian Dăianu ar fi făcut angajări pentru a gestiona optim problema câinilor fără stăpân, care sufocă Târgu Jiul, nimeni n-ar fi avut nimic de obiectat.
Din păcate, la EDILITARA continuă nebunia, ca și la Primărie: în ultimele săptămâni, mulți angajați s-au plâns că Dăianu le-a dat ordin să se fotografieze când toaletează pomi! Acum aflăm că la EDILITARA există Compartiment de Comunicare și Promovare, în condițiile în care:
– nu se știe cine e purtător de cuvânt
– EDILITARA e o societate de stat cu monopol în domeniul ei de activitate, exact ca APAREGIO GORJ S.A., si nu are nevoie sa angajeze specialisti in promovare.
Ne așteptăm ca Dăianu să înființeze și alte posturi la fel de utile pentru EDILITARA: accelerator de like-uri, coafez de câini și pisici, nutriționist, numerolog și cititor în stele.