Carul cu nesimţiţi şi incompetenţi s-a răsturnat la LAZĂR SERVICE
Carul cu nesimţiţi şi incompetenţi s-a răsturnat la LAZĂR SERVICE
Investigatii6 aprilie 2011

Nu ştiu dacă e adevărat ce se spune, că la Caracal s-ar fi răsturnat carul cu proşti. Ce vă garantez este că la LAZĂR SERVICE s-a răsturnat carul cu nesimţiţi şi incompetenţi. Imaginaţi-vă cam ce amestec dă nesimţirea cu incompetenţa şi veţi avea imaginea exactă a „calităţii” serviciilor oferite de LAZĂR SERVICE, din Târgu Jiu. Dovezile şi argumentele, mai jos.

Pentru că în Gorj există un singur agent autorizat DACIA, posesorii de autoturisme produse la uzina de la Piteşti, mai ales cei aflaţi încă în garanţie, nu au altă opţiune şi se văd nevoiţi să treacă pragul  Lazăr Service. Pentru că folosesc de aproape şapte ani un LOGAN, am avut timp să mă conving că în acest service doar se simulează că sunt diagnosticate şi reparate maşini.

Habarnişti cu urechile pâlnie şi diagnostice diferite

De exemplu, în 2004 – 2005, imediat după ce mi-am luat LOGAN-ul, pentru că din fabricaţie a venit accesorizat cu nişte zgomote supărătoare, vreme de mai multe luni s-au plimbat cu el aproape toţi „specialiştii” service-ului, toţi cu urechile pâlnie, dar fiecare cu alt diagnostic. După ce i-am plimbat o jumătate de an, mi-am făcut programare la un service DACIA din Piteşti. Acolo, altă ţară. Deşi nu era necesar, la intrare întâi au spălat maşina, după care a fost preluată imediat de doi ingineri care nici nu m-au luat în calcul când i-am rugat să facă un scurt traseu înainte să purceadă la remedierea defecţiunii. „Lasă-ne, ştim ce are.” După cam două ore, interval în care au dat bordul jos şi au strâns nişte cabluri ce vibrau aiurea, totul era absolut ok.

Au mutat maşina pe braţe, că aşa a vrut muşchii lor

Cu altă ocazie, m-am dus la LAZĂR SERVICE cu o problemă la caseta de direcţie, şi mi s-a spus că nu mai pot folosi maşina până la înlocuirea acelei piese, care, fireşte, nu exista pe stoc şi a trebuit comandată. Cei de la SERVICE au parcat maşina la intrarea în showroom, mi-au dat cheia şi a rămas să aştept piesa. Plecat în week-end, primesc telefon să vin să-mi trag maşina de la intrare, că nu ştiu ce paranghelie aveau – probabil sărbătoreau primii 10.000 de clienţi foarte nemulţumiţi – şi îi încurca. Neavând avion personal, n-am putut onora solicitarea. Duminică seara, la întoarcere, maşina mea era în altă parte!!! Mutată pe braţe, că aşa a vrut muşchii lor.
La fel ca majoritatea celorlalţi posesori de autoturisme LOGAN sau RENAULT, după ieşirea din garanţie nu am mai călcat pe acolo, pentru că nu-mi place să mă automutilez. Era destul. În plus, cei de acolo te taxează şi pentru aerul inspirat în curtea lor, ajungându-se la facturi duble faţă de majoritatea celorlalte service-uri.

În 2011, mai rău ca în 2004

Marţi, 29 martie a.c., n-am mai avut încotro şi m-am înfiinţat la recepţia service-ului, să comand o cheie. Atunci am văzut că două zile mai târziu debuta o promoţie la anvelope de vară. Mi-am luat pliante, am analizat oferta şi în aceeaşi zi m-am întors şi mi-am făcut programare fermă pentru sâmbătă, 02 aprilie a.c., ora 8.00. Am fost asigurat că, acceptând acea planificare, LAZĂR SERVICE garanta că în ziua şi la ora respectivă vor exista anvelope pe stoc.

Sâmbătă dimineaţa, după 20 de minute necesare în mod curent celor de la front-office ca să se dumirească de ce-i deranjezi, mi-au spus că nu mai au anvelope aproape deloc (!). Din cele şapte sortimente trecute în ofertă, mai aveau doar două, cele mai scumpe. Obişnuit cu politica LAZĂR SERVICE, adică incompetenţă şi nesimţire cât cuprinde, am lăsat iar de la mine şi am acceptat ce rămăsese – anvelopele CONTINENTAL. După alte 10 minute, am fost înştiinţat că nici din acelea nu se mai găseau, decât trei…

Reamintesc că ne aflam în plină promoţie aprobată de DACIA RENAULT, că nesimţiţii şi incompetenţii de la LAZĂR SERVICE acceptaseră programarea mea, că o astfel de programare are caracter semicontractual şamd.

De ce nu s-au aprovizionat cu anvelope pentru promoţie?


Pentru că în cel mai jegos stil gorjenesc, în această afacere de familie numită LAZĂR SERVICE, care lezează mii de consumatori, activitatea de aprovizionare, esenţială în cazul unui astfel de mastodont, a fost lăsată în grija fetei mamei şi a lui tata, Cristina Lazăr, foarte competentă, nevoie mare. Mulţi dintre angajaţii service-ului ne-au povestit că sunt deosebit de frecvente disfuncţiile generate de prestaţia deficitară a Cristinei Lazăr şi că, în mod inexplicabil, adesea stocurile scriptice nu concordă cu cele faptice! Carevasăzică, s-o fi aprovizionat service-ul cu anvelope pentru promoţie, dar dacă totul s-a întâmplat doar pe hârtie, e firesc să ajungi să nu-ţi onorezi programările şi să stai, tu, client, o jumătate de oră până îşi numără specialiştii lui Lazăr anvelopele uitate în soare, la copt.
Am cerut atunci, sâmbătă dimineaţa, să vorbesc cu cineva din conducere. Surpriză. Nu era nimeni din staff-ul managerial şi, senzaţional de extraordinar, nimeni nu ţinea locul managerilor absenţi. Curat vid de putere. Am plecat, fireşte, şi după alte treizeci de minute deja îmi încălţasem maşina cu anvelope de vară, din altă parte, la un preţ chiar mai bun decât cel „promoţional” oferit de DACIA.

VOCEA CLIENTULUI a încercat să ne cumpere tăcerea

În aceeaşi zi am sunat la Vocea Clientului –  Dacia şi am relatat întâmplarea. Luni, 04 aprilie a.c., am primit telefonul de răspuns. Mi-au spus că pot comanda, special pentru mine, anvelope, la preţul promoţional. Am răspuns că aprovizionarea trebuia făcută în aşa fel încât să îşi onoreze programarea şi că vreau doar o cercetare internă la LAZĂR Service şi stabilirea vinovăţiilor. În final, pentru că ştiau că conduc un ziar de investigaţii şi că e posibil să fac publică întâmplarea, au scos ultima carte: „ştiţi, noi avem pentru dumneavoastră un cadou comercial consistent”. Am răspuns imediat: „nu pot accepta, pentru că ar însemna să îmi cumpăraţi tăcerea”.

Directorul Logăscu, prost şi arogant

Am revenit la LAZĂR Service marţi, 05 aprilie a.c., pentru o scurtă discuţie cu Logăscu Alin, directorul service-ului. Din discursul dumnealui, a rezultat că e foarte arogant şi foarte prost. Deci, un alt amestec foarte hidos: prostie combinată cu aroganţă. În prezenţa unui coleg de redacţie, a spus că am manifestat rea-credinţă, că de fapt n-am vrut anvelope, că n-aveam ce face şi am venit să le testez lor stocurile. Că la front-office era afişat regulamentul promoţiei. Neadevărat. La rugămintea mea, mi-a listat pe loc un astfel de regulament, care, după mintea lui, mă incrimina. Vă las să citiţi pasajul alăturat.

Logăscu a înţeles că eu trebuie să aştept anvelopele până pe 16 aprilie, toamna. În realitate, pasajul exclude clar clienţii care îşi obţinuseră programarea. Prost, foarte prost. Mi-a spus că se derula o cercetare internă împotriva celor care nu făcuseră aprovizionarea. Deci, brusc, nu mai eram de rea-credinţă şi vinovaţii erau alţii. Am cerut să vorbesc cu Cristina Lazăr, cea care trebuia să aprovizioneze service-ul cu anvelope, şi mi-a spus că nu poate fi deranjată. Mă rog, poate-i curge sânge albastru prin vene… Cât despre oferta celor de la Vocea Clienţilor, de a mă cumpăra cu un „cadou comercial consistent”, Logăscu a spus că nu face parte din practicile companiei DACIA.
În rest, la ceva vreme după discuţia cu Logăscu, m-am trezit cu telefon de la Cristina Lazăr, care mă confunda cu unul dintre angajaţii părinţilor săi şi se apucase să sloboadă tot felul de onomatopee asupra mea.

OPC Gorj încurajează batjocorirea consumatorilor

Luni dimineaţa am depus plângere la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor. Tot atunci am înaintat şi o solicitare de informaţii publice. În mare, am întrebat câte plângeri s-au primit în ultimul an împotriva Lazăr Service, cum s-au soluţionat, câte controale a făcut CPC Gorj la faţa locului ş.a.m.d. Nu am primit nimic, până la închiderea ediţiei, doar mi s-a precizat de către şefa instituţiei, Mihaela Răducan, că aproape tot ce am cerut este clasificat!!!  Semn că, aşa cum mă aşteptam, se mişcă greu şi/sau sunt pe mână.

În loc de concluzie

Îi asigur de tot respectul meu pe foarte puţinii profesionişti care au mai rămas în curtea LAZĂR SERVICE din Târgu Jiu.

16 COMENTARII
  • justitiarul 07.04.2011 la ora 6:12 am
    un prieten si-a cumparat in rate un logan,acum 3 ani.in acea perioada ,se facea reclama la tv,cum ca,primele trei rate sunt gratis.s-a trezit saracul prieten ,cu telefoane de la nenorocitii astia ,sa-si achite ratele ca va avea probleme.a dat saracul om la telefoane la dacia la lazar ,nimic.o mega inselaciune chiar prin difuzarea la nivel national a reclamelor care pot fi verificate chiar de presa si chiar de cei ce au cumparat in lesing,astfel de masini.cat despre opc,este cea mai neproductiva,cea mai ineficienta si cea mai corupta institutie.
  • STEFAN 07.04.2011 la ora 7:52 am
    Am avut neplacuta surpriza ca dupa o revizie sa plec cu masina din service si sa constat pe autostrada Pitesti Bucuresti ca uitasera sa stranga prezoanele la roata stanga fata. Acestia sunt specialistii LAZAR SERVICE. Inventeaza piese defecte pentru a incarca nota de plata. Nu a fost revizie planificata la care sa nu solicite schimbarea unor componente iar daca aveai tupeul sa refuzi treceau la amenintari.
  • gogu 07.04.2011 la ora 10:31 am
    Este o bataie de joc ce se intampla la Lazar service. O afacere de familie care calca drepturile clientilor in picioare. Cei de la protectia consumatorilor au service gratuit pt masinile personale,ca doar suntem in Gorj,patria afacerilor mafiote si combinatiilor personale. In plus, exista o aroganta la acest service,de parca ar repara gratuit masinile noastre. Niste prosti fuduli.
  • Syry 07.04.2011 la ora 13:59 pm
    Cine te'a pus frate sa iti cumperi Logan :)) Si sa sti ca nu e chiar asa cum spui tu Cristina...
  • MADI 07.04.2011 la ora 14:16 pm
    Va luptati cu morile de vint,deoarece Lazar Service este protejat de cei de la OPC, pe motiv ca isi repara masinile gratis.In plus exista si o legatura de rudenie cu unul din comisari si de aceea nu sunt supusi sanctiunilor cu toate ca neregulile sunt multe
  • eu 07.04.2011 la ora 17:21 pm
    La masinile care vin sa-si faca revizia...se baga filtre folosite spalate/curatate,stiu 100% pt ca stiu pe cineva de lucreaza acolo si mi-a zis chestia asta.
  • gorjanul 07.04.2011 la ora 17:33 pm
    Narcis , faci tu cum faci si iar dai ,,,lovitura . Cunosc foarte multe persoane care sau jurat ca nu mai calca pe la ,, Lazar". E pacat ca Lazar este un tip harnic, serios , il cunosc de pe vremea cand el repara electromotoare si sotia avea mainile arse de acid , intr o baraca metalica situata chiar pe locul pe care a ridicat service ul. Probabil sa inconjurat de oameni care nu sunt pregatiti pentru lucrul cu publicul . Ar trebui sa si angajeze directorii ,, din sursa externa" nu din familie.Mai ales acel director , Logascu Alin i si da zilnic cu mucii in fasole. Este un tip gretos , incult si tupeist.
  • LEONARD 08.04.2011 la ora 9:10 am
    Domnule Daju daca aveti curaj intrebati la OPC despre scandalul cu barile stabilizoare pe care Dacia le-a eliminiat punind in pericol vietile si despre care inspectorii doamnei Raducan nu au catadicsit sa constate desi au fost informati
  • Renault 08.04.2011 la ora 23:39 pm
    M-am dus la ei cu Renault-ul. Le-am zis din prima ce am defect: releul de semnalizare si un buton de actionare a geamului. Mi-au zis, "OK, lasati masina si beti o cafea pana rezolvam problema!". Am baut vreo 3 cafele si, intr-un tarziu, m-am dus direct la atelierul electric sa vad daca au rezolvat ceva. Trei tinerei se harjoneau pe langa masina. I-am intrebat jovial, "Gata?"... "Aaa, nu... Aveti releul de semnalizare defect si nu-l avem pe stoc, trebuie sa-l comandam, la fel si butonul pentru geam."... "Si, cat dureaza pana vine?"... "Doua saptamani"... "OK, am zis, vreau cheile!"... "Pai, platiti mai intai 40 de lei!"... "Pentru ce?"... "Pentru constatare..."... "Ce constatare, frate, ca ati constatat ce va spusesem eu de la-nceput!"... Nu era logic sa-mi spuna din capul locului ca piesele pe care le semnalasem eu ca defecte nu erau pe stoc si sa ma trimita naibi acasa?... Sau, nu-si facusera planul la cafea?!? Niste papagali!!!! Mai mult, a doua zi ma suna una sa ma-ntrebe daca am fost multumit de servicii... Dintr-un pic n-am bagat-o-n ma-sa... Tot a doua zi m-am dus la un nene, electrician batran si constiincios. Mi-a reparat releul si butonul si mi-a cerut 20 de lei pentru deranj... Si eu sunt unul care a jurat ca nu mai calca veci pe-acolo. Si am recomandat asta tuturor prietenilor!
  • titel 09.04.2011 la ora 21:12 pm
    Logascu asta dupa ce e chel mai e si prost . O combinatie perfecta . Ba , am uitat , mai e si ***** si tupeist.
  • Doda Leanţa | Blogul lui Nea Costache 10.04.2011 la ora 21:19 pm
    [...] Mazilu, Blogatu,    Costin Comba, d-l Daju, artistul Marius Lupu, Marius Stefan Aldea, Nelinistitu’ Adrian Voicu, Teo Negura, Vania , [...]
  • Azi, un poet gorjean, drag mie: Marius M 14.04.2011 la ora 9:26 am
    [...] Mazilu, Blogatu,    Costin Comba, d-l Daju, artistul Marius Lupu, Marius Stefan Aldea, Nelinistitu’ Adrian Voicu, Teo Negura, Vania , [...]
  • sfrancis 19.04.2011 la ora 18:08 pm
    Deci nu am nimic cu Lazar Service dar ca mai toate service-urile din tg-jiu au deficiente la anumite servicii ca sa nu mai zic la preturile practicate . Acum cativa ani am vrut sa achizitionez un logan multumesc cerului si acum ca nu am facut gresala asta am avut anvelope continental pe masina cand am vrut sa o vad iar cand ma-m dus sa o ridic masina avea anvelope montana vorbesc de cativa ani in fine nu ma intereseaza politica firmei si nu am nimic cu ei sunt ce a ce sunt asa ca nu ai veti schimba dumnevoastra. Ma mir ca insa de altceva chiar nu s-a mai schimbat nimic pe la Lazar Service ?? Si inca o chestie nu ma mira daca piesele pe care le schimbati la masini nici sa nu fie originale desii au in oras doua depozite mari de unde mai pot lua piese de renault dar imi pun o intrebare daca ei comanda piese in alta parte desii sunt dealer Dacia oare nu cumva ei sunt cumva niste intermediari ??? ASTE PENTRU A INDEPLINI MOTOUL DE LA INTRARE DEVIZA NOASTRA CLIENT MULTUMIT In rest ce sa va zic numai de bine chiar daca ati respins cv meu la angajare pentru jurnalist
  • sfrancis 19.04.2011 la ora 18:14 pm
    A si inca ceva apropo de OPC acesti indivizi vin doar ataunci cand sunt deranjati ajung la firme si acolo se pierd prin birouri . Asa ca sa va dau un exemplu pentu garda financiara mergeti la magazinele Ana-ma din tg-jiu si ceretzi bon fiscal sa imi spuneti daca primiti ? Va uresz bafta si ne mai auzim .
  • dacia 29.04.2011 la ora 17:57 pm
    Directorul de la Lazar este singurul competent de pe acolo.........fata domnului Lazar este praf....
  • MARIAN 01.04.2013 la ora 18:30 pm
    NU STIU DE CE NU VA DATI NUMELE TOT .ASTA MAI PUTIN CONTEAZA,LA LAZAR SUNT NUMAI PROSTI DE IMPUNG,DE LA FEMEIA DE SERVICIU PANA LA DIRECTOR...PAI A FOST UNUL POPESCU CLAUDIU,CARE ESTE DIN DRAGUTESTI,LA-M CHEMAT ACASA SA-MI PUNA TESTERU PE UN RENAULT SI NU A STIUT UNDE ESTE MUFA PENTRU TESTER...SAU A MAI FOST UNUL CRISTI,TOT DE LA DRAGUTESTI,PTR UN DEFECT ELECTRIC,FRATE A FOST BESTIAL,CREDEAM CA DACA ESTE LA LAZAR ESTE BUN,DAR ESTE PROST DE NU STIA NICI EL UNDE ESTE MUFA DE TESTER...DECI LA LAZAR NU SUNT OAMENII BUNI...POATE LA ALTE SERVICE...CAT DESPRE LOGAN ESTE BUN PENTRU TARA NOASTRA CU GROPII,SI DRUMURI NASPA...PRETUL ESTE PREA MARE...UNDEVA LA MAXIM 5OOO DE EURO MERITA UN LOGAN..FULL ....NU 10000....
Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *