Cârciumaru vrea să facă treaba mare în Potecă. Târgu – jienii sunt de acord !!!???
Cârciumaru vrea să facă treaba mare în Potecă. Târgu – jienii sunt de acord !!!???
InvestigatiiUltra - Scurte2 decembrie 2013

Update 2: Din noul comunicat al Primăriei a fost ștearsă obligația aberantă de înscriere la cuvânt, până azi, la ora 16.00
Update 1: Abia acum, cu două ore înaintea expirării termenului – limită de înscriere la cuvânt pentru dezbaterea publică de mâine, a venit în mail-urile presei locale un comunicat din partea Primăriei.

Mâine, Primăria Târgu Jiu organizează a doua dezbatere publică SECRETĂ în cadrul căreia târgu – jienii își vor da acordul, în absență, ca în zona de protecție a Căii Eroilor să fie contruit un hyper-market BILLA, care ne va șterge de pe lista de așteptare a UNESCO, va desacraliza și mai mult axa culturală care leagă Coloana Infinită de Poarta Sărutului și Masa Tăcerii, și va bloca și mai mult traficul rutier în zona centrală. În anunțul privitor la dezbaterea publică de mâine, publicat numai într-o rubrică deloc vizibilă a site-ului Primăriei, se anunță – la modul foarte serios – că cine vrea să ia cuvântul la dezbaterea publică trebuie să se înscrie la Primărie, azi, până la ora 16.
Cu doar câteva zile în urmă, pe 19 noiembrie a.c., Primăria Târgu Jiu a organizat în secret o așa-zisă dezbatere publică a noului Plan Urbanistic Zonal al Căii Eroilor. Câțiva funcționari ai Primăriei, înpreună cu arhitecții care au realizat PUZ-ul, și cu alți câțiva arhitecți locali, s-au pitulat în amfiteatrul Colegiului Național „Tudor Vladimirescu” și s-au prefăcut că dezbat public, între ei, acest document esențial pentru viitorul arhitectural al Căii Sacre a artei moderne. Personal, am aflat întâmplător despre dezbaterea publică … secretă. Foarte grav este că în dimineața zilei respective, atât purtătorul de cuvânt al Primăriei Târgu Jiu, cât și un funcționar al Centrului Brâncuși au negat că se organizează dezbaterea publică. Am fost anunțat după ce începuse, chiar de directorul Centrului Brâncuși, Adina Andrițoiu. Niciun ziarist nu era prezent când a început așa-zisa dezbatere publică, iar amfiteatrul arăta cam așa…

Acest mod de organizare a unei dezbateri publice, mediatizat pe larg, ulterior, de unele organe de presă locală –  aici și aici – a alimentat speculațiile privind implicarea Centrului de Cercetare, Proiectare, Expertiză şi Consulting din cadrul Universității de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu” în declasarea ilegală a unor imobile situate în zona de protecție a Ansamblului Brâncuși. Practic, după ce au fost decojite, dându-li-se tencuiala jos, și transformate în adăposturi pentru câini (ca să arate cum trebuie), cele două vile situate între Biblioteca Județeană și Spitalul de Urgență Târgu Jiu  au fost trecute în noul PUZ ca demolabile, cu toate că este ilegal să demolezi în zona de protecție. Pe locul lor, după demolare, va apărea un hyper-market BILLA. Am susținut mereu apariția în Târgu Jiu a unor astfel de centre comerciale, dar nu pe Calea Eroilor. În primul rând, pentru că nu e nimic cultural într-un hyper-market. Apariția sa presupune aglomerație, trafic mult mai intens, și desacralizarea totală a zonei. Altfel, făcând abstracție că vorbim de Calea Eroilor, o axă culturală esențială pentru dăinuirea spiritualității românești, acea amărâtă de străduță cu sens unic, Popa Șapcă, pe lateralele căreia Cârciumaru a mai făcut și parcări, din bidinea, este imposibil să suporte traficul auto spre și dinspre un hyper-market situat în buricul Târgu Jiului.
Simulacrul de dezbatere publică din 19 noiembrie a.c. ar fi trebuit, conform legislației în vigoare, să se concretizeze într-un document intitulat „Raportul informării si consultării publicului”. Acesta trebuie aprobat de Consiliul Local înaintea PUZ-ului propriu-zis. Materialele de presă care demonstrau că Cârciumaru a ajuns la performanța de a organiza dezbateri publice în … secret l-au făcut să conștientizeze că vor exista și consilieri locali care vor întreba așa: „dar de ce nu specificați, dom’ primar, că dezbaterea publică a fost … secretă?”.
Potrivit Ordinului nr. 2701/2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare si consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului si de urbanism, raportul respectiv trebuie să cuprindă referiri la activități pe care Cârciumaru și echipa sa nu le-au derulat și nici nu au de gând să le deruleze. Printre altele, trebuia să existe o corespondență poștală cu cetățenii care locuiesc pe Calea Eroilor. Aceștia ar fi trebuit să primească scrisori, invitații la întâlniri, buletine informative. La rândul lor, aceștia trebuiau să prezinte problemele, observațiile și rezervele referitoare la prevederile noului PUZ. Un capitol special în „Raportul informării si consultării publicului” este constituit din „probleme, observatii si rezerve pe care initiatorul planului de urbanism sau amenajare a teritoriului nu poate sau nu e dispus să le rezolve, împreună cu motivatia acestui lucru”. În documentele Primăriei și ale echipei de arhitecți care a realizat PUZ-ul scrie că nimeni n-a avut nicio obiecție! Păi cum să existe obiecții din moment ce nimeni nu a fost informat despre modificările care se vor produce în zona de protecție a Căii Eroilor,  în virtutea prevederilor noului PUZ?
Încă de la demararea lucrărilor la noul PUZ, legislația în vigoare obliga la amplasarea în zona Căii Eroilor a unor panouri pentru informarea populației. Personal, n-am văzut niciun astfel de panou.
Ca să asigure o aparență de legalitate acestui șir de ilegalități, Cârciumaru organizează mâine a doua dezbatere publică, dar tot … în secret. Încălcându-se toate reglementările în materie, s-a postat vineri după-amiaza un simplu anunț într-o rubrică ascunsă a site-ului Primăriei Târgu Jiu, prin care se anunță că mâine, marți, 2 decembrie a.c., are loc dezbaterea publică a PUZ-ului! Nicio știre, însă, niciun anunț despre dezbaterea publică de mâine, niciun comunicat de presă din partea Primăriei!
Anunțul de pe site-ul Primăriei conține și alte lucruri înfiorătoare. De pildă, cei care vor să ia cuvântul mâine, în dezbaterea publică, trebuie să se înscrie până azi, la ora 16, la Primărie! Adică, dacă vrei să spui ceva, îți trebuie aprobare! Deși legea obliga Primăria și echipa de arhitecți care au realizat PUZ-ul să asigure accesul real și facil al celor interesați, la întreaga documentație, inclusiv la materiale explicative scrise si desenate, într-un limbaj nontehnic, înaintea desfășurării dezbaterii publice, nici vorbă de așa ceva. Prin anunțul în cauză, se precizează că cei care vor să vadă documentația trebuie să se deplaseze în biroul de câțiva metri pătrați ai Direcției de Urbanism din Primărie. Or PUZ-ul Căii Eroilor interesează cel puțin câteva sute de cetățeni care locuiesc în zonă. Cum s-o fi gândit Cârciumaru că ar putea citi ei documentația în acel birou?

Este incredibil cât de avansat a ajuns procesul de alungare din Târgu Jiu a lui Brâncuși și a urmelor lăsate de el aici.
Probabil că mâine, la așa-zisa dezbatere publică, vor fi aduși câțiva zeci de pensionari pomanagii, de la organizația de tinere speranțe a PSD Gorj, să recite, regulamentar, că sunt perfect de acord cu orice nenorocire ar urma să se întâmple pe Calea Eroilor.

32 COMENTARII
  • dumitrescu 02.12.2013 la ora 13:18 pm
    Am trecut zilele trecute prin acel loc, pe langa casa dr Lupescu si m-a apucat jalea. Casa aceea, in vremea cand celebrul doctor traia era o minune arhitectonica, intrun aranjament peisagistic de exceptie. Este adevarat ca actualul proprietar are dreptul sa faca ce vrea cu proprietatea lui, dar ar fi o pierdere pentru oras. Putine case vechi si frumoase au mai ramas.
  • ion 02.12.2013 la ora 16:25 pm
    Sluga de Cârciumaru și ******* de Lemnaru nu se mai satura .....!
  • Ovidiu 02.12.2013 la ora 18:51 pm
    Ar fii mare păcat sa distruge cele doua case. O alta greșeală s a făcut si in cartierul 8 mai zona vile, acum str. Theodor Aman. Fosta centrală termică, care se pare ca a aparținut asociației de locatari a fost transformată intr o clădire cu etaj de catre primarie, fara a se cere avizul vecinilor la obținerea autorizatiei de constructie așa cum cere legea. Clădirea a fost inaugurată cu mare Fast in 2007 , s au tăiat niste panglici de catre mai marii județului, s a acumulat un capital electoral,. In ea funcționează Casa de ajutor reciproc a pensionarilor si ca sa ajungă Pina la ușa ei s a dat drumul la traficul auto pe o alee a cartierului, între timp transformată in strada, Copii nu mai pot sa se joace in zona si nici bătrânii care folosesc Aleea pietonal nu mai sint in siguranță. Zgomotul si poluarea au crescut in zona, iar ceea ce este mai curios e ca nimeni nu zice nimic. In mod normal trebuia făcută o dezbatere publica dar s a procedat ca si in prezent cu Calea Eroilor, așa ca vedeți primaria are experiența la chestii de astea.
  • bebe turcu 02.12.2013 la ora 19:39 pm
    Carciumaru e un ***** bolnav care nu pricepe nimic din cultura , protectorul paranoicului Gorun , alt ********* !!!!!!!
  • Vio 02.12.2013 la ora 19:58 pm
    Vi se pare ca arata asa bine strada Popa Sapca in momentul de fata? pe de o parte blocurile mastodont iar pe cealalta parte doua case vechi ingramadite intre spital si bibiloteca judeteana?
  • gicacontra 02.12.2013 la ora 20:00 pm
    Dl. Daju, doriti un contract de publicitate,nu? :) Cordial.
  • Deea 02.12.2013 la ora 20:05 pm
    asa suntem noi romanii..nu ne vindem tara..vrem sa avem dar sa ne dea statul, suntem frustrati cand altii sunt mai buni ca noi, ne place sa jignim in comentarii rautacioase scrise de sub plapumica... ce sa zic...de ani de zile am vrut Mall, Billa, Real..etc iar acum cautam nod in papura..de parca strada popa sapca e o oaza de verdeata si cultura...hai sa fim seriosi!!!
  • Narcis DAJU 02.12.2013 la ora 20:19 pm
    @) gicacontra Da, da, dacă mi se dă un contract de publicitate sunt dispus chiar sa sterg acest articol, asa cum am vazut ca fac proprietarii altor ziare din Gorj. Am, totusi, o rugaminte: valoarea contractului sa nu fie mai mare de 10 lei pe luna, ca intru in incurcatura, nu stiu ce sa fac cu ei, ma blochez s.a.m.d.
  • Moromete 03.12.2013 la ora 3:49 am
    Totusi ramanea o axă culturală esențială pentru dăinuirea spiritualității românești atat timp cat nu era pusa un contrast cu surogatele de lucrari de sculptura ce decoreaza intersectiile orasului.Targu-jienii meritau ceva mai bun..
  • Ovidiu 03.12.2013 la ora 5:01 am
    Lidl, Kaufland si alte supermarketuri gen Bila in toate orașele se plasează mai la marginea orașului, pt. Exact motivul explicat de Narcis, traficul auto si congestionarea străzilor acelea si așa destul de inguste. Orice administrație locală in orașe care stiu sa puna in valoare clădirile cu arhitectura deosebita investesc foarte mult in aceste raritati pentru ca ridica foarte mult valoarea peisagistica a orașelor. Centrele istorice din orașele care au știut sa le valorifice sint o atractie turistică deosebita. Mai ales ca in zona este si clădirea bibliotectii, plus hotelul de vis a vis care a păstrat stilul original. Referitor la comentariul cetateanului care vorbea de acele blocuri mastodont, o logica inapoiata, daca s au făcut niste greșeli asta nu inseamna sa se meargă pe aceasi linie, cele doua case sint adevărate bijuterii arhitehtonice, cine nu vede acest lucru măcar sa se abtina sa isi dea cu părerea.
  • Nicusor 03.12.2013 la ora 12:00 pm
    @ ovidiu La Viena in centrul vechi ,care se afla deja in lista monumentelor UNESCO ,sunt doua chiar trei . Vezi Julius Meinl , Billa.......... Noi suntem mai smecheri si mai catolici decit PAPA
  • gorjeanul 03.12.2013 la ora 12:53 pm
    Si toata treaba asta are si avizul Ministerului Culturii...ce mai batem campii cu intrarea in UNESCO?! S-a profitat de abureala cu UNESCO doar ca sa primeasca bani sa faca PUZ pt. a rezolva problemele de restrictii ale unora (si nu e Lemnaru singurul...)
  • xxx 03.12.2013 la ora 13:29 pm
    bai basistilor .. voi de unde va luati ma salariile ? pica din cer ? sau cum ? sau chiar va citeste careva? :)))
  • Unu 03.12.2013 la ora 16:35 pm
    Eu sunt curios cum vor intra camioanele sa aprovizioneze cu materiale de constructii si cu marfa. Vor lua LT de la Locala :).
  • Ovidiu 03.12.2013 la ora 18:37 pm
    Cele doua case am înțeles ca au fost cumparate de Lemnaru probabil ca si investiție având o locatie centrală. Ce destinație ar putea acesta sa le dea intr un oraș precum Tg Jiu ? De locuit in amindoua nu prea cred. Sint in faza de renovare de citiva ani buni, cu tencuiala decojita. Relațiile cu primaria sint excelente din moment ce ii se permite acest lucru. Legea 50 prevede un termen limita pt. Autorizatia de renovare, apoi primaria poate sa intervinA. O afacere excelenta este sa vinda aceste case cu terenul aferent primăriei pt. Construcția supermarketului. Curtile sint foarte mari așa ca este vorba de teren suficient. Si uite așa dintr o investiție blocată proprietarul da lovitura si poate primi un preț foarte bun pe acele cașe. Si aici cred ca este interesul pt, construirea in zona aceea. Nu zice nimeni sa nu se construiască supermarketuri, dar cind avem deja doua, plus noul mall, la un oraș de dimensiunea Tg Jiului mai este necesar încă unul ? Daca da, este suficient teren la marginea orașului, nu cunosc situația in Viena, dar sint convinsa ca străzile sint cel puțin mai largi acolo si nu cred ca au permis demolarea unor clădiri cu arhitectura deosebita. Nu e nimeni mai catolic decit Papa, ci doar mai chibzuit, si apoi cite clădiri deosebite are Viena si cite are Tg Jiul ? Acolo ei au foarte multe, noi doar citeva, nu este păcat sa ne batem joc de ele ?
  • gorjanul 03.12.2013 la ora 19:35 pm
    Ba Primar descreierat , este adevarat ca la Negomir , cand erai mic faceai treaba mare in poteca , abia te strecurai prin curte prin noroi si balegile vacilor probabil tocmai de aceea esti frustrat de ai pus beton prin centru insa , sa permiti construirea unui supermarchet in centrul orasului , in conditiile in care nu ai loc sa parchezi un Trabant asta dovedeste cat de ramolit esti . Spune cetatenilor orasului care te platesc sa muncesti in slujba lor , cum vor ajunge zilnic cate 4-5 tiruri cu marfa pe str Popa Sapca pentru a aproviziona un supermarchet cu marfuri ? Oricum tin sa te anunt ca zilnic te injur de 4-5 ori pentru lipsa locurilor de parcare . Era sa uit , in zilele ploioase cand circulatia in comuna Tg Jiu se da peste cap te injur de 10 ori pe zi . Si sa stii ca te injur din toata inima fiindca ai permis construirea haotica pe toate peticile de teren de dughene , case , extinderi de balcoane la parterul blocurilor etc , in detrimentul parcarilor civilizate , Sa te ia dracu de primar nepriceput .
  • liviu 03.12.2013 la ora 20:36 pm
    Oare de ce atata rautate si jigniri care nu pot onora modul de viata si caracterul unora.Suntem de rasul lumii,noi,romanii,stiind numai sa ne balacarim si sa ne punem bete-n roate sau sa ne batem cuie in talpa.Vad atata rautate si venin in unele comentarii,ca imi este lehamite de asa specimene.Penibil,pentru ca nu stim a ne respecta,indiferent ce hram poarta unul sau altul.Mai potoliti-va,domnilor, doar atat aveti unii in vocabularul deexprimare in limba romana?
  • liviu 03.12.2013 la ora 20:37 pm
    Oare de ce atata rautate si jigniri care nu pot onora modul de viata si caracterul unora.Suntem de rasul lumii,noi,romanii,stiind numai sa ne balacarim si sa ne punem bete-n roate sau sa ne batem cuie in talpa.Vad atata rautate si venin in unele comentarii,ca imi este lehamite de asa specimene.Penibil,pentru ca nu stim a ne respecta,indiferent ce hram poarta unul sau altul.Mai potoliti-va,domnilor, doar atat aveti unii in vocabularul de exprimare in limba romana?
  • Ovidiu 03.12.2013 la ora 22:48 pm
    Sint de acord cu Liviu, vis a vis de jigniri si exprimare neciviliata, haideti sa ne exprimam opiniile, chiar daca sint diferite, intr o maniera civilizata, altfel riscam sa nu fim luați in seama.
  • Vio 04.12.2013 la ora 1:12 am
    Chiar credeti ca se poate construi un hypermarket asa mare in spatiul ala incat sa fie nevoie de tiruri pentru a il aproviziona? Nu prea vad unde..eu cred ca este vorba despre ceva mai mic..
  • Narcis DAJU 04.12.2013 la ora 4:35 am
    @) Vio Aveți dreptate, nu se va băga marfă nici cu tirul, nici cu camionul. Hyper-market-ul va fi alimentat de dom'șoara Vână, cu o poșetă plic...
  • Ovidiu 04.12.2013 la ora 6:13 am
    Apropos de d-na Vina, am observat pe videoclipul in care justifica, cu cita ipocrizie, "noi, adica primaria, am anunțat pe site ul primăriei si prin doua anunțuri la radio despre dezbatere, am fi dorit si noi sa vina mai multă lume, dar ..." si a urmat o ridicare din umeri ca cetățenii de fapt nu sint interesați de astfel de dezbateri. De panouri, mari, vizibile, amplasate in zona unde se dorește amplasamentul, nu știe primaria sa procedeze ? In presa, la televiziunea locală nu se putea face nici o dezbatere cind este vorba de zona zero a orașului ? De fapt cele doua curti ale caselor lui Lemnaru sint foarte mari, se întind mult in spate, suprafața respectiva permite orice, doar Intenționez sa fie cele mai bune pt. Oraș. Eu ramin la opinia ca se încearcă sa ii se faciliteze lui Lemnaru vânzarea caselor la un preț foarte mare si aceasta ar fi motivul secretomaniei, opinia publica nu trebuie sa fie o piedica împotriva unor planuri stabilite in spatele usilor închise si sub pretextul populist ca se creaza locuri de munca. Pe alta locatie nu se pot crea aceste locuri de munca ? De ce neaparat acolo? .
  • Ion Popescu 04.12.2013 la ora 9:29 am
    Din pacate, cetatenii nu mai conteaza, parerile lor nu mai au importanta pentru mafia comunista; Mincinosul cu nasul rosu a spus-o, destul de clar: ”Daca eu spun ca este legal...!” De parca el ne plateste noua salariul, nu invers; ori poate unora...? Referitor la ...marchet, nu este posibila existenta unui asemenea centru comercial fara aprovizionarea acestuia ”cu TIR-ul”, nu s-ar justifica economic. Chiar si minusculul, LIDL, o face. Dar, daca mai ai putina minte, nu poti accepta sugrumarea tarficului, si eliminarea oricarei sperante de aer mai putin poluat, tocmai in buricul targului; chiar daca acolo s-ar construi Mc' Donald's, nu BILLA. Ca si in cazul stabilirii pretului pe care-l palteste (fiecare) cetatean, pentru gunoi , nu in raport de cantitate, ci atat cat doreste primarele, asociat al unei firme private, si in interesul acesteia, asa si cu acest interes al primarului pentru buzunarul unui particular, proprietar al cladirilor. Fiind un consumator dovedit, ca si Basescu, asta (primarul), nu cumva are vreo defectiune care-i incetosaza ”demarajele” proiectelor (care, nu prea exista) ? Altfel, dl. Daju, chiar daca pare destul de dur si prea ”acid”, consider ca este singurul mod in care sa mai fie influentat obrazul (rosu) al iedilului! Taranul este mult mai insensibil la mustrari decat un cetatean nascut/crescut in incubatorul blocurilor comuniste, parerea mea! De aceea tot invoca si dorinta de liniste in oras, adica abuzurile si faradelegile mafiei sa nu fie facute publice; asa cum s-a tot intamplat. Toti sa-i fie complici, multumindu-se cu ”o fasole”, un festival, o excursie, ”un carciumarevelion”, o aniversare, o reducere (farainventar) pe Transloc, o lipsa de contorizare a apei, un ajutor social fictiv... Toate din bani publici, nu din batatura haitei rosii! In acest timp, in scoli ploua, la propriu, cade tencuiala, nu exista materiale necesare curateniei zilnice, in spitale este aceeasi indiferenta dar, sarguinciosi, comunistii si-au infipt catelusii, membrii de partid, si ne manipuleaza cu omniprezentele: ”Ce sa facem, asta este”; ”Daca nu sunt bani”. Ori, banii sunt foarte usor risipiti pentru a umple gurile celor ce sustin mafia politicianista. De exemplu, primarul a distrus trotuarul de asfalt, pe B-dul Ecaterina Teodoroiu, pentru a monta pavele - care se exfoliaza, fara sa fi fost necesara aceasta inlocuire. Dar, nu trebuie sa platim si votantii de la Edilitara? nu trebuie sa mai luam parandarat de la aceasta achizitie?
  • Adita 04.12.2013 la ora 9:34 am
    @gorjeanul Te cheama Narcis DAJU ? Eu zic ca da, si asta spune tot visavis de modul cum scrii,de stilul "golanesc"
  • liviu 04.12.2013 la ora 19:38 pm
    Domnule Daju,in multe privinte,vs de cele relatate aveti dreptate,impartasindu-va si opiniile.In schimb nu sunt de acord cu limbajul folosit,intrucat nu se incadreaza in limbajul eticii jurnalistice,dovada ca si multi dintre cei ce posteaza pe acest site,folosesc aceasi limbaj cu jigniri la persoane,necivilizat.Si inca ceva,mai multa obiectivitate nu strica,dimpotriva,extinzandu-va investigatiile peste tot,indiferent de interese si culoare politica,functie publica,putere-opozitie,samd.Ce ziceti nu considerati ca ar fi mai corect si mult mai credibil?
  • gorjanul 05.12.2013 la ora 19:42 pm
    Nu domnule sau doamna Adita nu sunt Narcis Daju insa ma simt onorat de comparatie .Stilul meu ,, golanesc ,, vine din mizeriile indurate zi cu zi in comuna Tg Jiu . Daca ajungi in zona centrala a orasului la oricare din institutiile statului ( Primarie , Prefectura , Consiliul Judetean ,Politie Judeteana , Politie municipala , Tribunal sau Judecatorie , Spital , Electrica , Notariate etc dupa ora 8 , NU MAI AI UNDE PARCA UN AUTOTURISM . Daca nu ti se pare suficient pot sa ti mai povestesc multe ineptii si ilegalitati ale pacaliciului , vremelnic primar al comunei cu semafoare Tg Jiu .
  • liviu 05.12.2013 la ora 20:16 pm
    "gorjanule",muta-ti curul din masina si ia-o nene pe jos.Pai dupa mintea ta,ar trebuie reproiectat si recladit orasul pentru sutele de mii de masini care circula zilnic sau parcheaza pe un perimetru insuficient circulatiei auto,si nu numai.Parcari?Deocamdata,astea sunt,iar perspectiva e sumbra nu doar pentru Targu-jiu.Si,apropos,matale te plangi de parcare,haide fi omule serios,numai ca amarestenii nu pot sa-ti desluseasca miza.
  • gorjanul 05.12.2013 la ora 21:46 pm
    Liviu nu purta grija ,, curului ,, meu fiindca nu e vorba doar de mine . cand voi iesi la pensie poate ca o sa fac dupa mintea ta insa pana atunci , in secolul vitezei cand timpul se comprima , cand trebuie sa fii uneori in mai multe locuri deodata avem nevoie de masini . Oricum dupa mintea ta , cand avem treaba la primarie trebuie sa parcam masinile la Campu Mare sau la Barsesti si sa venim pe jos in centru ???? Brrrr , ma ingrozesc de prostia unora . Dar nu ei sunt de vina ci mamele lor pentru ca nu si au montat sterilet . Parcarile sunt doar una din problemele ,, muncipiului ,, putem vorbi despre ,, parcarile construite cu bidineaua,, pe banda 1 de circulatie astfel ca circulatia devine si mai dificila prin ocuparea unei benzi rutiere . Putem vorbi de hectarele de betoane turnate pe centrul comunei incat vara te ard talpile ,despre pangarirea Operelor Titanului de la Hobita , despre pavimentul(mocirla ) pe baza de patlagina , putem vorbi de terenurile din jurul blocurilor concesionate prietenilor pe nimic pentru amplasarea a zeci de chiosculete si dughene , despre rampa pentru persoanele cu handicap de la centrul de Cultura unde nimeni nu poate monta o banala tabla de aluminiu desi Daju a atras atentia printr un intreg articol in urma cu o luna , despre sensurile giratorii inutile din comuna , despre trecerile de pietoni amplasate chiar la iesirea din giratorii , despre parcarile construite cu bidineaua chiar inainte de trecerile de pietoni astfel incat nu ai vizibilitate sa observi daca pe trecere se angajeaza sau nu pietoni in traversare ,despre semafoarele din oras care se strica exact cand este aglomeratia mai mare , despre terenurile date fara acte la tiganii din Meteor in defavoarea adevaratilor proprietari in schimbul voturilor , etc si etc . Sa mi scrii draga Liviule daca mai vrei sa stii si alte minuni din comuna taranului de la Negomir . Cu drag al tau gorjanul .
  • liviu 06.12.2013 la ora 10:20 am
    "gorjanule",aroganta te da afara si din propria-ti casa,fiind atat de lehamitos incat indirect ai ajuns sa-i jignesti si pe cei ce dau grai pamantului,asigurandu-ne tuturor painea cea de toate zilele.Nu stiu ce sambete porti,si nici nu ma intereseaza"cu drag al tau gorjean",dar dincolo de niste realitati insiruite( aici de acord cu domniile voastre),se revarsa intentionat si un torent de rautate si frustrare.Este un motiv,palpabil a va anunta candidatura pentru primar al municipiului in interesul cetateanului,,evident pentru a pune treburile si nevoile orasului in matca lor fireasca,asa precum o spuneti cu atata fervoare.Si inca ceva,nu-mi purta de grija,pentru ca mintea mea asigura,deopotriva ratiunea si bunul simt,refuzand jignirile celor cu lacune serioase in exprimarea civilizata a limbii romane.
  • geo savu 06.12.2013 la ora 13:00 pm
    Nu , nu facea nimic in poteca , nea Florin cand era mic , dar era un mucios !!!
  • gorjanul 06.12.2013 la ora 14:16 pm
    Liviule , dragu mosului , te te-ai luat de ,, curul ,, meu . In rest sa fii sanatos si sa-l stergi in continuare cu limba in partea dorsala pe nea' Florin de la Negomir . Cat priveste observatia ta cu privire la ,, cei ce dau grai pamantului ,, ai dreptate , astfel ca i-mi cer scuze de la adevaratii tarani ca fara sa-mi dau seama l-am inclus si pe nea' Florin in randul lor . Nea' florin n' are in comun cu ei decat locul nasterii si udatul florilor pe stalpi (floricultura ) in timp ce pe la marginea ,,muncipiului ,,terenurile agricole sunt insamantate si cultivate cu plase de plastic avand sigla Succes pe ele si peturi (cele mai multe provenite tot de la firma de renume mondial si intergalactic , Succes).
  • liviu 06.12.2013 la ora 19:34 pm
    "gorjanule" te las pe tine sa stergi cu ce vrei,dandu-mi seama ca am de a face cu un om civilizat,cunostinte solide si gouard stradal si un mare bagator de seama.Apropos,vezi ca s-a spart un bec pe Aleea Petuniilor.Noteaza,si baga carbuni ca raceste Mos Nicolae("dragul mosului").
Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *